10 فیلم برتر درباره کامپیوتر، هک و برنامه نویسی

۲ بازديد


در دنیای امروز کامپیوتر نقش مهمی در زندگی ما دارد. این تأثیرات، الهام بخش فیلمسازان شد تا فیلم هایی با این مضامین بسازند. فیلم های مرتبط با این موضوعات می تواند برای مخاطب هم سرگرم کننده و هم آموزنده باشد. انواع فیلم های رایانه ای را بشناسید این فیلم ها به دلیل داستان های جالب، شخصیت های توسعه یافته و جلوه های ویژه چشمگیر مورد تحسین عموم و منتقدان قرار می گیرند.

عکس هکر اسنودن (SNOWDEN)

اسنودن در سال 2016 به عنوان یکی از بهترین فیلم های هکری شناخته شد. این فیلم داستان «ادوارد اسنودن» را روایت می کند. فردی که قبلا در سازمان های اطلاعاتی بزرگ استخدام شده بود. او نه تنها به طور ناگهانی هزاران سند محرمانه را فاش می کند، بلکه اقدامات او باعث تغییرات قابل توجهی در دنیای امنیت و هک می شود. برای علاقه مندان به دنیای شبکه های کامپیوتری، بهترین فیلم های کامپیوتری «اسنودن» تجربه جالبی است که به شدت توصیه می شود.

فیلم هکر پنجمین احتمال

«ستون پنجم» به عنوان یکی از بهترین فیلم های هکری نیز شناخته می شود. داستان او درباره جولیان آسانژ، بنیانگذار ویکی لیکس است که هزاران سند طبقه بندی شده درباره دولت ها را منتشر کرد و جنجال های بسیاری را به راه انداخت. آسانژ یک برنامه نویس بود و شریک جنایی او، دانیل دامستاینبرگ، نیز برنامه نویس بود. «ستون پنجم» فیلمی جذاب با موضوع هک است که تجربه جالبی را در اختیار شما قرار می دهد.

فیلم کامپیوتری: فیلم هکر (Hacker 2016)

در لیست بهترین فیلم های کامپیوتری و سریال های هک، فیلم "Hacker 2016" چشم انداز جذابی دارد. داستان او درباره یک هکر اوکراینی است که سعی می کند برای کمک به خانواده اش از راه های غیرقانونی آنلاین درآمد کسب کند. پس از مدتی، او به طور غیرمنتظره با دختری آشنا می شود، اما این دختر به طور غیر منتظره رازی را فاش می کند: او یک مامور پلیس فدرال است. این روابط پیچیده و ماجراجویی های هیجان انگیز Hacker 2016 را به یک تجربه هیجان انگیز در دنیای هک تبدیل می کند.

افشای اطلاعات

«افشای» یکی از بهترین فیلم های هک و امنیت است که در سال 1994 منتشر شد. تام ساندرز، برنامه نویس کامپیوتر، زندگی شادی را در کنار همسر و فرزندش دارد و در مکانی مخفی کار می کند. اما وقتی مردیث جانز به عنوان مدیرعامل جدید شرکت وارد می شود، زندگی او تغییر می کند. این فیلم ترکیب فوق العاده ای از نظارت کامپیوتری و هوش فیزیکی را نشان می دهد و اطلاعات جالبی را در اختیار علاقه مندان به دنیای فناوری و امنیت قرار می دهد.

برهنه کردن

از بهترین فیلم ها و سریال های مرتبط با هک می توان به «The Takedown» اشاره کرد. فیلم 2022 داستان هکری به نام کوین میتنیک را روایت می کند که از توانایی های خود برای فرار از بازداشت FBI استفاده می کند.

داستان همچنین درباره دو افسر پلیس به نام‌های دایکیت و مونگ است که با وجود تفاوت‌های شخصیتی، برای حل یک پرونده جنایی بزرگ و غیرمنتظره با یکدیگر همکاری می‌کنند. این فیلم رایانه شخصی با ترکیبی هیجان انگیز از هیجان، هک کامپیوتر و تعقیب و گریز، تجربه ای فراموش نشدنی را ارائه می دهد. اگر علاقه مند به دانلود فیلم جدید با لینک مستقیم برای کامپیوتر هستید، Arrest گزینه خوبی برای تماشا است.

فیلم کتانی هکرسکی

یکی از بهترین فیلم های هک، «کفش ورزشی» است که در سال 1992 منتشر شد. این فیلم داستان دو نفر به نام‌های مارتی و کازمو را روایت می‌کند که با استفاده از هک و خرابکاری در سیستم‌های کامپیوتری اقدام به سرقت پول از حساب‌های حزب جمهوری‌خواه می‌کنند. FBI Cosmo را دستگیر می کند، اما مارتی فرار می کند. بیست سال بعد، یک جعبه سیاه حاوی تجهیزات پیشرفته رمزگشایی کامپیوتری کشف شد. مارتی و کازمو دوباره به هم می رسند.

من کی هستم تصویر هکر

فیلم "من کی هستم" یک اثر هک جالب است که در سال 2014 منتشر شد.داستان داستان "بنیامین" برنامه نویس خلاق و جوانی است که توسط گروهی از برنامه نویسان دیگر به عنوان همکار برای شرکت در فعالیت های شیطانی دعوت می شود. با این حال بنیامین نمی دانست چه می کند و چه تصمیمی می گیرد. این فیلم با رمز و راز پیچیده، تریلر جالب و تصاویری متفاوت، سرگرم کننده است و تجربه جالبی را برای علاقه مندان به دنیای هک ارائه می دهد.

Friendless: Dark Web

دارک وب، ساخته شده در سال 2018، یکی از بهترین فیلم های هکری و کامپیوتری است. داستان این فیلم درباره مرد جوانی به نام «ماتیاس» است که یک لپ‌تاپ جدید می‌خرد. اما او به زودی متوجه می شود که نه تنها صاحب قبلی لپ تاپ او را زیر نظر دارد، بلکه برای تهیه لپ تاپ دست به هر کاری می زند.

این نمایش کامپیوتری با سرگرمی و هیجانی که از دنیای هک و فناوری اطلاعات ناشی می شود، گرافیک زیبایی دارد و تجربه ای فراموش نشدنی را در اختیار بینندگانی قرار می دهد که به دنبال چیزهای جالب در جهان هستند.

فیلم SWORDFISH 2001

فیلم «شمشیرماهی» که در سال 2001 فیلمبرداری شد، یکی از بهترین فیلم های هک محسوب می شود. داستان درباره یک هکر خطرناک به نام «گابریل» است که وظیفه دارد بودجه 6 میلیارد دلاری مخفی دولت آمریکا را از یک حساب کامپیوتری حذف کرده و به یک سناتور تحویل دهد. او این عملیات را با همکاری دوستش «جنیفر» و با کمک یک هکر ماهر به نام «استنلی» آغاز کرد. استنلی که از زندان آزاد شده و از استفاده از کامپیوتر منع شده است، تنها 60 ثانیه فرصت دارد تا به این حساب کاربری دسترسی پیدا کند و ماموریت را تکمیل کند.

فیلم کلاه سیاه (BLACKHAT 2015)

فیلم "Blackhat" یکی دیگر از بهترین فیلم های هکری اکران شده در سال 2015 است.این فیلم داستان هکری را روایت می کند که پس از آزادی از زندان به دنبال یک مجرم مجازی می گردد تا او را به دست عدالت بسپارد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.